۱۳۸۸-۰۹-۱۸

بي‌خبري روزنامه مردمسالاري از وقايع روز و سياست صفحه‌پركني!

بي‌خبري روزنامه مردمسالاري از وقايع روز كم بود كه سرقت مطالب ديگران نيز به آن افزوده شد. روزنامه مردمسالاري اخيرا و درست در زماني كه حكم شهردار زاهدان در آستانه ابلاغ به وي بود ، گزارشي انتقادي را با عنوان : شش ماه بی شهرداری زاهدان و تاوانی که مردم می پردازند را بي‌خبر از آخرين تحولات مربوط به حكم شهردار ، منتشر كرد. از ديرخبري اين روزنامه كه بگذريم سرقت برخي پاراگرافهاي اين مطلب از نوشتاري كه در تاريخ 28 فروردين 88 توسط نگارنده در همين وبلاگ منتشر شده بود جالب توجه است. بهتر است مديران محترم اين روزنامه بجاي پر كردن صفحات خود با اخبار و مطالب تاريخ گذشته و سرهم كردن مطالب با سرقت مطالب ديگران به محتواي روزنامه و احترام به شعور مخاطبان خود بيشتر توجه كنند.
به اين بخش از مطلب روزنامه مردمسالاري توجه كنيد: " بر اساس این گزارش، شورای شهر زاهدان در سه دوره گذشته در این مدت به مصلحت همین فضا از انتقادات جدی و کارشناسی طیف وسیعی از شهروندان زاهدانی بدور بوده است و هزینه انتقاد از آن برای بسیاری از کارشناسان بالاست.
این شورا که از مصونیت حامیان پشت پرده خود به خاطر حفظ مصلحت ها سود می برد و در تامین منافع آنها نیز کوتاهی نمی کند، خود را مدیون عده ای خاص می داند که مردم را با اهرمهای خاصی سازماندهی کرده اند و به همین دلیل تصمیمات خود را در پشت درهای بسته و با مشورت افرادی خاص اتخاذ می کند.  شورای شهر زاهدان در 19 اسفندماه 87 در جلسه 137 خود در یک تصمیم غیرمنتظره با استعفای محمدعلی جدلی شهردار زاهدان موافقت کرد، در حالی که گفته می شود، جدلی استعفا نکرده و با فشار هیات رئیسه شورا مجبور به استعفا شده و با پیامک از موافقت با استعفا خود مطلع گشته است.  "
و حالا مطلب منتشر شده در وبلاگ زمان‌آنلاين در تاريخ 28 فروردين 88 : شوراي شهر زاهدان در 3 دوره گذشته هيچگاه پاسخگوي مردمي كه اعضاي آنرا انتخاب كرده‌اند نبوده است. اين شورا از مصونيت حاميان پشت پرده خود به بهانه حفظ مصلحت بهره مي‌برد. و البته در تامين منافع آنان كوتاهي نمي‌كند. اگر چه بظاهر مردم به اين شورا راي داده‌اند اما شورا راي خود را مديون عده خاصي است كه مردم را با اهرمهاي خاصي سازماندهي كرده‌اند. و به همين دليل تصميمات خود را پشت درهاي بسته و با مشورت افراد خاصي اتخاذ مي‌كند. 

1 نظر:

ناشناس در

وقتی در زمان شورای شهر احساسات مذهبی و قبیله ای بر تفکرات منطقی چیره می شود توقع این موارد را نیز باید داشت.

ارسال یک نظر